fredag 27 november 2009

Blogg

Har ändrat lite i blogg länkarna. En nytt trevligt tillskott som jag hittade var Team Tora & Camilla. Dagliga uppdateringar, de skriver på ett bra sätt samt att det är grymt kul att se att de satsar så oerhört hårt på sin träning och beach satsning. Jag hoppas verkligen att de kommer att lyckas, det skulle vara bra för fler att se att flitigt arbete lönar sig.

Kimme från EVS får självklart en plats i listan oxå. Mer flitig bloggare får man leta efter, själv när insprationen är nere under noll så spottar han ut inlägg efter inlägg.

Själv har jag en massa idéer men noll ork att spotta ut inlägg just nu. Kan det vara det underbara höstvädret månne tro? Jag skulle ge mycket för att vara beachproffs i Brasilien just nu, haha...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!
Inne o kollade "trafikkällor" i min blogg o hade inte sett denna adressen innan. O så var det du Perra, hade missat att du har en blogg.
Tack för ditt omnämnande o att jag ärofyllt får en plats i din Länklista.
Så självklart ska du få en plats i min länklista.
O angående din kommentar om mig får jag ju oerhörd press nu ha ha...

Camilla sa...

Tack för de fina orden!! Roligt med nya läsare.. Med tanke på namnet på din blogg så ska det bli spännande och följa den också- fys och volley det kan ju bara inte bli fel :)

Perra sa...

Det blir inte bättre än så =)

Som sagt så är inte inspirationen lika beundransvärd som eran men jag jobbar på det, det kommer mera som det så fint heter!